Garancia
Garanciális Igény leadása
Cégünk számítástechnikai alkatrészeket értékesít, így javításra is csak az adott, meghibásodott alkatrészt tudjuk átvenni.
Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott jótállási jegy (eredeti vagy másolat).
Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.
Ezúton hívjuk fel szíves figyelmetek, hogy a lejelenteni kívánt hibás termékekhez minden esetben pontos hibaleírást kérünk. Kollégáink a fizikai átvételnél ellenőrzik, és amennyiben a hibaleírás hiányzik vagy nem megfelelő, a terméket nem áll módjukban átvenni. Az alábbi meghatározásokat, illetve ezek szinonimáit nem tudjuk szakszerű hiba megjelölésként elfogadni;
-
rossz
-
hibás
-
nem jó
-
nem megy
-
sosem működött rendesen
-
stb.
Kérjük, az alábbi szempontokat minden esetben vegyék figyelembe és tartsák be:
-
72 órás hiba bejelentés esetén szükséges a végfelhasználói eladást igazoló számla és a visszavételt igazoló dokumentum is. Notebook esetében a gyártói eljárás alapján ettől eltérés is lehet. Kérjük érdeklődjetek a garancia ügyintézőknél.
-
Fizikai sérült termékek ügye minden esetben feltételes eljárásban történik.
Amennyiben kísérő okmányok nélkül vagy pontatlan hibaleírással külditek el a készüléket, az ügyintézési eljárás időtartama nagy mértékben megnövekedhet.
További kérdéseivel keresse garanciális munkatársunkat:
Nagy Gyula +36303734454
Skype: gyula.garancia
Email: garancia(kukac)extremline.hu