Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Kedves Partnereink!

70.000 Ft + ÁFA (88.900 Ft)  fölötti vásárlás esetén Ingyenes kiszállítás !!!

Súlykorlátozás!!! 20 Kg fölötti rendelés esetén (összeghatártól függetlenül) a súlyhatár miatt 3000 Ft + ÁFA (3.810 Ft) futárköltséget számolunk fel.

 

Leadott rendelés esetén, a kosár az értékhatártól függően bővül a kiszállítás díjával !!!
Kérjük, hogy kiszállítás kérése esetén pontos címet és elérhető telefonszámot adjanak meg, hogy a rendelt csomag megfelelő helyre kerüljön kiküldésre.

 

A díjak az alábbi szolgáltatásokat tartalmazzák

- Háztól-házig szolgáltatás az ország egész területén.

- Garantált egy munkanapos kézbesítés (futárszolgálat hibáiból adódó késés lehetséges)

- Törékeny, érzékeny áruk kezelése.

- Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes és automatikus másodszori kézbesítési kísérlet.

- Ügyfélszolgálat (munkanapokon 9.00-17.00-ig) Tel.: +3652437799

 

Kérjük Kedves Partnereinket, hogy futárszolgálattal történő kiszállításoknál az alábbiakat szíveskedjenek betartani az esetleges szállítás során bekövetkezett sérülések elkerülése érdekében:

1. Kérjük, minden esetben ellenőrizzék a futár jelenlétében azt, hogy a fuvarlevélen feltüntetett és az átvett csomagok darabszáma megegyezik-e.

2. Kérjük, minden esetben ellenőrizzék a külső csomagolást, ragasztást, és sérülés esetén a futár jelenlétében vegyenek fel jegyzőkönyvet, illetve készítsenek fényképeket. Külső sérülés esetén lehetőség van a csomag felbontására.

3. Jegyzőkönyv felvétele esetén kérjük, hogy a jegyzőkönyvet és a sérülésről készült fényképeket az átvételtől számított 1 munkanapon belül juttassák el a részünkre oly módon, hogy azt info(kukac)extremline.hu email címre megküldik.

4. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a szállítás során bekövetkezett sérülések miatti kártérítési, illetőleg hibás teljesítésből eredő egyéb igények megalapozottságát esetileg vizsgáljuk, amelyhez szükséges, hogy átvételkor a fentiek szerint járjanak el.

5. Jegyzőkönyv hiányában, illetőleg hiányosan, vagy az átvételtől számított 1 munkanapon túl megküldött jegyzőkönyv (ideértve a fényképeket is) esetén a sérült csomag tartalmára vonatkozó kártérítési, illetőleg hibás teljesítésből eredő egyéb igényt nem tudunk elfogadni, és vélelmezzük, hogy az áru hibája vagy hiányossága a teljesítést (átvételt) követően keletkezett.

6. Az 5. pont szerinti esetben, az ott meghatározottakon túlmenően – a fogyasztói szerződések kivételével – mindennemű kártérítési felelősségünket és hibás teljesítésből eredő egyéb kötelezettségünket kizárjuk, függetlenül attól, hogy az áru hibája vagy hiányossága milyen okból keletkezett.